להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

סדנאות לימי הולדת

 

ישנה דרך מיוחדת ושונה להעביר את יום הולדתנו והיא בדרך של סדנאות לימי הולדת. מעבירים סדנא כמה חברים ומשפחה ביחד בנושא מסוים, עוברים חוויה מיוחדת ביחד. לא משנה מה נושא הסדנא, למרות שעדיף ורצוי שיהיה משהו שיכול לעניין את כולם קולקטיבי, משהו שיגרום הנאה לכל מי שעובר את הסדנא. בהמון ימי הולדת ולא משנה אם לילדים או מבוגרים אנו נוכל לראות סדנאות לימי הולדת, משהו שמחבר את כולם בנושא השיחה, או בעשייה. סדנאות לימי הולדת מחברים בין כולם, גורמים להתקרבות, להנאה, לצחוק ומוסיפים לאווירה רבות ולכן המון אנשים בוחרים בהם. גם הורים שרוצים לחגוג לילדיהם, עושים זאת בדרך של סדנאות לימי הולדת. חגיגת יום הולדת

אצל ילדים זה יהיה אחרת אבל עדיין מאוד דומה, פשוט מביאים מישהו שיעביר סדנא בנושא מסוים שמתאים לילדים, שמעניין ילדים ושיכול לגרום להם הנאה, הם ישבו ויעבירו את הזמן מבלי לשים לב בכלל ויהנו, ידברו על מה שקורה, יעשו מה שצריך, במיוחד אם זה בתחום שמעניין אותם מאוד וכך יעבירו את היום הולדת יחדיו. סדנאות לימי הולדת יכולות להוריד במקצת את הפוקוס של חתן היום הולדת שלא כל אחד אוהב ולגרום לאירוע להיות של כולם מן הנאה משותפת בין אנשים שצריך לעשות מידי פעם, אבל לוקחים את אירוע היום הולדת ומנצלים זאת לכך מן סיבה למסיבה. 

סדנאות לימי הולדת אם לילדים יכולות להיות בתחום היצירה, הריקוד, השירה, הספורט, למבוגרים ישנם סדנאות קצת אחרות ושונות בתכלית, אולי על נושאים יותר בוגרים, או שיותר קל להבין מן הסתם כשמתבגרים. ישנם כאלה שמעבירים סדנא בעיסויים, או סדנא באסטרולוגיה, או אם מדובר בענייני רווקים ורווקות, סקסולוגיות יכולות להגיע לאיזה הרצאה קלילה ומצחיקה. סדנאות לימי הולדת, הרצאות קלות וכל דבר שדומה יכול להיות בילוי יום הולדת מגוון שונה וכייפי, משהו שהרבה מאיתנו מחפשים, אי אפשר לחגוג אותו הדבר שנה אחרי שנה ולא להתרענן במשהו קצת אחר ושונה, השיגרה לא צריכה להיות חלק מיומי הולדת, אלא דווקא לשבור לנו את השיגרה ולשנות משהו לערב או ליום אחד.