להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

סדנאות

 

מי מאיתנו לא עמד פעם מול המראה והעמיד פנים שהוא מישהו אחר, שהוא מלך או נסיך במדינה אירופאית רחוקה בזמנים שעברו מזמן, או שהוא לוחם רומאי או אפילו קאובוי או איזושהי דמות מסיפור מדע בדיוני. לרוב, ילדים ונוער וגם אנשים מבוגרים מסתפקים בפורים או בהלוואין כדי לדמיין למשך יום אחד שהם מישהו אחר, אבל ישנה גם האפשרות להמשיך ולדמיין גם יום מיום אחד. אנשים רבים עושים זאת, יש שאפילו מתפרנסים מכך – האנשים האלה הם שחקנים.

אנשים רבים מעוניינים ללכת לסדנאות משחקסדנאות משחק הן הזדמנות מצוינת ללמוד לעמוד על במה ולהציג בבטחה את עצמם כדמות אחרת, כמישהו אחר שהם לא. קבוצה גדולה ומגוונת של אנשים פונים לסדנאות משחק ואכן סדנאות משחק הופכות להיות יותר ויותר פופולאריות בקרב קבוצה הולכת וגדלה של האוכלוסייה. בין האנשים שפונים לעבוד עם סדנאות משחק ניתן למצוא אנשים המעוניינים ללמוד משחק לפני שהם נרשמים לבתי ספר למשחק, אנשים מבוגרים שהחליטו שעכשיו אחרי שעבדו בעבודה רצינית כל השנים מגיע להם להגשים חלום וגם הם הולכים ללמוד משחק, ילדים ונוער שנהנים מאוד משיעורי דרמה בבית הספר ומעוניינים להמשיך עם כך גם בשעות הפנאי שלהם בצהריים ובערב, אנשים וביניהם גם ילדים ונוער המעוניינים לשפר את הביטחון העצמי שלהם, אנשים שלא מעוניינים במשחק אך יש להם חוסר בטחון עצמי ועליהם ללמוד לעמוד על במה מול אנשים ולהציג את עצמם ואת עבודתם בצורה רצינית מבלי להירתע ועוד אנשים רבים אחרים.אירועים

סדנאות משחקלא עובדות רק על עבודה עם תסריטים, על ספרות ועל איפור ולבוש, אלא סדנאות משחק מלמדות את האנשים המשתתפים בהם כי הם יכולים לעמוד על במה ולדבר מול אנשים, לעשות את זה בצורה בטוחה, לעשות את זה כמו שצריך ואפילו, כך גילו כמה וכמה אנשים, לסחוף אחריהם אנשים.

ישנן סדנאות משחק רבות בכל רחבי הארץ, החל מסדנאות משחק מקצועיות המנוהלות על ידי התיאטראות הגדולים בישראל, דרך סדנאות משחק של המכינות לבתי ספר למשחק בישראל ועד לסדנאות משחק פרטיות שמנהלים בוגרים של בתי ספר למשחק והם מיועדים לציבור הרחב.