להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

סדנאות משחק

ישנם המון אנשים שאוהבים משחק, או שתמיד חלמו להיות שחקנים אך פחדו כי לא ידעו במה מדובר או בגלל פחד במה ועוד סיבות אפשריות. לא משנה באיזה גיל אתה אבל עדיף כמה שיותר צעיר, אפשר ללכת ולנסות להשתתף בסדנא למשחק. סדנאות משחק ילמדו אותנו לצבור ביטחון על במה, לדעת לעמוד מול אנשים ולשחק, לדעת לגלם סיטואציות שונות שלא חשבנו שאנו יכולים, לדעת וללמוד לזכור טקסטים בעל פה, לדעת לאלתר אם צריך, וכמובן להבין שמשחק זה משהו שחיים איתו ביום יום וככל שכמהים אליו ואוהבים אותו יותר מבינים שזה משהו שאנו רוצים לעשות ויהי מה. 

סדנאות משחק נוצרו כדי שנוכל להתנסות ולבדוק את עצמנו בתוכם, לדעת אם יש לנו כישרון או שזה לא באמת בשבילנו כמו שחשבנו, ובכלל תמיד נחמד לעבור חוויה מסוימת חדשה ולגלות על עצמנו דברים דרכה. סדנאות משחק ילמדו אותנו רבות ויביאו אותנו למקום שגם אם לא אהבנו או התחברנו ניסינו ונהנינו בטוח וגם אם לא לפחות בדקנו. למרות שבדרך כלל אנשים שנרשמים אל סדנאות משחק אוהבים זאת ונהנים מכך מאוד. סדנאות משחק קיימות בשפע בבתי ספר שונים, לרוב מדובר בבתי ספר פרטיים למרות שמלמדים משחק גם במוסדות אקדמאים ציבוריים שונים. אנו צריכים לברר ולבדוק על מקומות, על מחירים, למצוא מקום שפחות או יותר קרוב לנו, רמת מקצועיות, מי מלמד או מעביר את הסדנא, על תקופת הזמן וכד'. 

ככל שנברר ונדע יותר על סדנאות משחק נוכל להגיע למקום טוב כדי להפיק ממנו גם את המיטב ולא סתם לזרוק כסף על מקום שלא יביא תוצאות או לא נהנה בו. חשוב לדעת שיש הבדל בין סדנאות למשחק ללימודי משחק רציניים, ישנם בתי ספר גם פרטיים שאצלם זה כמו הוצאת תואר ולמידה של כמה שנים עם המון עשייה במהלכם. סדנאות משחק זה משהו יותר קצר פחות מעמיק מלימודים קדחתניים אחרים, משהו יותר קליל, שדרכו אפשר להבין ולדעת אם זה בשבילנו וכדאי לפתח זאת יותר או לא ולעבור לתחום אחר שאנו אוהבים.