להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

ימי הולדת מיוחדים

 

ישנם ימי הולדת שעוברים להם כך, בציון התאריך בקרב המשפחה עם עוגה ואווירה נעימה בין כולם וישנם ימי הולדת מיוחדים במיוחד ככל שאנו יותר קטנים וצעירים, כמובן שגם בוגרים יותר יכולים ליהנות ולקבל ימי הולדת מיוחדים אבל זה כבר עניין של בחירה שלהם ומה שיותר מתחשק להם לעשות. ימי הולדת מיוחדים, יכולים להיות בגיל קטן כאשר יש עוגה ותפאורת יום הולדת ומישהו שמגיע להעסיק את הילדים ולבדר אותם, בגיל יותר מבוגר זה יכול להיות מסיבה בבית או במקום נייטרלי, בבר או במסעדה ואפילו בית קפה. ישנם ימי הולדת מיוחדים בהם מעבירים כולם סדנא ביחד, במיוחד כשאנו קטנים יותר. 

ימי הולדת מיוחדים הם ימי הולדת שאני זוכרים ותמיד נזכור בדרך כלל כי היה בהם משהו שונה ואחר, אם מבחינת הדרך בה בחרנו לחגוג ואם מבחינת האנשים שהגיעו ויותר מזה איך שאנחנו הרגשנו באותו יום. ימי הולדת מיוחדים הם בעצם ימי הולדת שלא מעבירים אותם בדרך רגילה ויש בהם פן אחר ומיוחד, משהו שלא עשינו קודם לכן. כאשר אנו קטנים לא כל יום הולדת הוא מיוחד ישנם ימי הולדת מסוימים שאנו נזכור אותם תמיד, אם עשו לנו משהו מיוחד, אם כל החברים הגיעו, אם שמחנו במיוחד על משהו שקרה, אם קיבלנו את המתנות שרצינו, או אם היום הולדת הייתה משודרגת ממש עם משהו שאף פעם לא היה זה יכול להיות סדנא או מפעיל מכל סוג. 

חשוב שיהיו לנו כמה ימי הולדת מיוחדים בחיים, או ימי גיבוש לעובדים , ימי הולדת בגילאים מסוימים שתמיד נזכור מגיל קטן עד גיל בוגר וגדול. אם בחרנו לציין זאת עם כמה חברים טובים, או עם בן או בת זוג, או לעשות משהו שהוא רק משפחתי, אם אנו נשואים למשל עם ילדים. כמובן שגם נשים וגברים אוהבים לחגוג בדרך אחרת, ישנם נשים שיסתפקו ויהנו מאוד מישיבה בבית קפה עם כמה חברות, אחרות באיזה טיול משותף וכד'. ימי הולדת מיוחדים חשובים לנו, לדעת כמה זוכרים, כמה אוהבים, כמה רוצים לעשות לנו טוב.